Odpowiedzi

2009-12-20T13:19:46+01:00
Łan to dawna jednostka podziału pól wspólnoty w średniowiecznej Europie zachodniej. Jeden Łan to w przybliżeniu 17,955 hektara.
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:21:38+01:00
Łan jest to miara powierzchni gruntu o różnej wielkości lub ziemia pod zasiew, zasiana zbożem lub samo wyrosłe na niej zboże
5 5 5
2009-12-20T13:24:19+01:00
Łan jest to miara powierzchni we wsi lokowanej na prawie niemieckim.Wyróżnia się łan mniejszy i większy .
14 4 14