Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T14:24:00+02:00
1. Ponieważ człowiek, który się nie rozwija popełnia grzech. Bóg dał nam specjalne zdolności i talenty po to abyśmy je rozmnażali a nie chowali.
2. Celem życia chrześcijanina jest niebo i życie wieczne.
3. Jezus obiecał ludziom, że każdy człowiek który będzie żył po Bożemu trafi do nieba. (?)
23 4 23
2009-09-14T14:30:56+02:00
. Ponieważ człowiek, który się nie rozwija popełnia grzech. Bóg dał nam specjalne zdolności i talenty po to abyśmy je rozmnażali a nie chowali.
2. Celem życia chrześcijanina jest niebo i życie wieczne.
3. Jezus obiecał ludziom, że każdy człowiek który będzie żył po Bożemu trafi do nieba. (?)
18 1 18