Odpowiedzi

2009-12-20T13:30:31+01:00
Nie jest pewna, ale być może to są te sterowniki

http://www.eprogramy.net/eprogramy/program/7679

http://www.eprogramy.net/eprogramy/program/6141

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:08:25+01:00
Dla systemu Windows XP(32 i 64 bity)
http://www.nodevice.com/driver/VT6105M/get43797.html
Dla systemu Windows 98:
http://downloads.viaarena.com/drivers/LAN/VT6105Mv13MVIA.zip
Mam nadzieję ,że będą działać :)