Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T13:32:58+01:00
To samo zadanie masz tutaj rozwiązane
http://zadane.pl/zadanie/235137
2009-12-20T13:35:13+01:00
Było 12 królików i 23 bazanty

x+y = 35 / 2
2x + 4x = 94

-2x-2y = -70
2x+4y=94

2y = 24
y = 12

x=35-12 = 23
2009-12-20T13:38:16+01:00
35 głowy
94 nogi

x2+y4=94
x+y=35

-x-2y=-47
x+y=35

-y=-12
y=12

x+12=35
x=23

23 bażanty
12 królików