Zrób plan szczegółowy . Do noweli a...b...c... . Niżej umieszczam plan ramowy.
OTO PLAN RAMOWY
1.Zmartwienie Joanny związane z brakiem pracy
a)
b)
2.Propozycja sąsiadki , by Joanna zajęła się uczeniem jej wnuczek
a)
b)
3. Pierwsze lekcje Joanny
a)
b)
4.Coraz więcej dzieci w "małej szkole " Joanny
a)
b)
5.Oskarżenie Joanny i przedstawienie jej zarzutów przed sądem
a)
b)
6. Wyrok - wysoka grzywna lub pobyt w więzieniu
a)
b)
7. Pomoc brata Joanny - Mieczysława w zdobyciu pieniędzy na zapłatę grzywny
a)
b)
8.Postanowienie o kontynuowaniu pracy nauczycielskiej.
a)
b)

PUSTE MIEJSCA a) b) TRZEBA NAPISAĆ TEGO MI BRAKUJE !
PROSZĘ ROZWIĄŻCIE TO ZADANIE , BO MAM JE NA JUTRO : )
POZDRAWIAM . ;]

2

Odpowiedzi

2009-12-20T18:00:06+01:00
1. Życie, problemy Joanny i Mieczysława Lipskich.
2. Propozycja maglarki, by Joasia uczyła jej dzieci.
a) Lekcje z dziecmi.
3. Oskarżenie Lipskiej o prowadzenie szkoły bez pozwolenia władz.
a) Rozprawa w sądzie.
b) Wyrok skazujacy Joasie.
4. Mieczysław ratuje siostre przed wiezieniem.
5. Ponowne rozpoczecie nauki.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T19:46:29+01:00
1. Życie, problemy Joanny i Mieczysława Lipskich.
2. Propozycja maglarki, by Joasia uczyła jej dzieci.
a) Lekcje z dziecmi.
3. Oskarżenie Lipskiej o prowadzenie szkoły bez pozwolenia władz.
a) Rozprawa w sądzie.
b) Wyrok opowiadający się za tym, że Joanna jest winna.
4. Mieczysław ratuje siostre przed wiezieniem.
5. Powrót do "zawodu".
1 5 1