Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:12:22+01:00
Wyświetlacz, klawiatura, bateria, antena, blootoh
2009-12-20T14:18:53+01:00
Mikrofon zamieniający dźwięki na sygnały elektryczne ,

słuchawka (lub głośnik) przetwarzająca sygnały elektryczne na dźwięki ,

(mikrofon i słuchawka tworzą zwykle zespół o wspólnej obudowie, zwanej mikrotelefonem, a potocznie także słuchawką),

tarcza numerowa lub klawiatura wytwarzająca sygnały wybiercze,

przetwornik akustyczny lub optyczny przywołujący abonenta (dzwonek) prosze bardzo ;-)
1 5 1