Odpowiedzi

2009-12-20T13:59:36+01:00
5,6l = .5,6.dm3
36hl = 360l
300ml = 0,3.l
9000mm3 = 9cm3
2,13dm3 = 2130.cm3
6cm2 = 6000....mm2
0,03m2 = .300...cm2
12a = ...12000. m2
0,6ha = ..60..a
1mm2 = ...0,01.cm2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:01:44+01:00
5,6l = 5,6 dm3 ; 1L=1 dm³
36hl = 36000l ; 1hL=1000L
300ml = 0,3l ; 1L=1000 mL
9000mm3 = 9cm3 ; 1cm³=1000mm³
2,13dm3 = 2130 cm3 ; 1dm³=1000cm³
6cm2 = 600mm2 ; 1cm²=100mm²
0,03m2 = 300cm2 ; 1m²=10000cm²
12a = 1200m2 ; 1a=100m²
0,6ha = 60a ; 1ha=100a
1mm2 = 0,01cm2 ; 1cm²=100mm²
2009-12-20T14:03:07+01:00
5,6l= 5,6 dm3
36hl=3600l
300ml=0,300 l.
9000mm3=900cm3
2,13dm3= 2130 cm3
6cm2=600mm2
0,03 m32=300cm2
12a=1200m2
0,6ha=60 a
1mm2=0,01cm2


*''2'' kwadratowy = 2x2 = 4
*''3'' sześciannu = 3x3x3 = 27