Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:50:02+01:00
*San Miguel
* Llullaillaco (Argentyna/Chile) – 6739 m n.p.m.
* Antofalla (Argentyna) – 6450 m n.p.m.
* Guallatira (Chile) – 6060 m n.p.m.
* Lascar (Chile) – 5990 m n.p.m.
* Cotopaxi (Ekwador) – 5896 m n.p.m.
* Tupungatito (Chile) – 5640 m n.p.m.
* Sangay (Ekwador) – 5325 m n.p.m.
* Maipo (Chile) – 5323 m n.p.m.
* Purace (Kolumbia) – 4700 m n.p.m.
* Villarica (Chile) – 2840 m n.p.m.
* Orizaba (Meksyk) – 5700 m n.p.m.
* Popocatépetl (Meksyk) – 5452 m n.p.m.
* Rainier (USA) – 4390 m n.p.m.
* Wrangell (USA) – 4270 m n.p.m.
* Colima (Meksyk) – 4265 m n.p.m.
* St. Helen (USA) – 3000 m n.p.m.

2009-12-20T13:52:28+01:00
Orizaba (Meksyk)
Popocatépetl (także Meksyk)
Colima (Meksyk...)
Fuego
San Miguel (Salwador)
2009-12-20T13:57:18+01:00
-San Miguel
-Izalco
- Fuego
- Irazu
-Arenal
- Llullaillaco