Odpowiedzi

2009-12-20T13:52:49+01:00
Prawidłowe ciśnienie powinno utrzymywać się pomiędzy 120/80 a 135/85mmHg. Granicznym ciśnieniem jest ciśnienie 140/90mmHg i to bez względu na wiek. Dla wszystkich parametry są takie same.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T13:53:10+01:00
Dla 14 latka 120/80 dla 50 latka 140/90 nie prawda do każdego wieku jest inna miara
6 4 6
2009-12-20T14:03:21+01:00
Uznaje się obecnie, Że prawidłowe ciśnienie tętnicze powinno być NI¯SZE od wartości RR=140/90 dla WSZYSTKICH (bez względu na wiek)...
Prawidłowe ciśnienie powinno utrzymywać się pomiędzy 120 na 80 a 135 na 85 mm HG. Granicznym ciśnieniem jest ciśnienie 140 na 90. Wszystko, co powyŻej, jest juŻ nadciśnieniem. Przyjęto tę granicę na podstawie badań epidemiologicznych duŻych grup pacjentów. Stwierdzono, Że ciśnienie powyŻej tej granicy zwiększa ryzyko zawałów serca i udarów mózgu wraz z wiekiem pacjenta.
6 2 6