Odpowiedzi

2009-12-20T13:57:29+01:00
Zapraszam ze skorzystania poniższego linku, mam nadzieje, że o to chodziło i że się przyda ;>

http://www.sciaga.pl/katalog/880-lektury/d50_30


pozdrawiam, abusia ; )
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:00:20+01:00
`.Ebenezer miał bardzo trudne dziecinstwo m.in. dlatego, że zamiast chodzic do normalnej szkoły uczęszczał do takiej z internatem. Ojciec znęcał sie nad nim. Nigdy nie jezdzil do domu na swieta, bo mu nie pozwalano, dlatego w noc Wigilijna siedział sam jeden jak palec w szkole. Jego matka dawno zmarła, dlatego miał tylko ojca i młodszą siostre, którą kochał bardzo mocno. Ona była jego oczkiem w głowie - dla niej zrobiłby wszystko. Kiedy przybiegła do niego w Boże Narodzenie i powiedziała, że Ebezezer moze wrócic do domu, do ojca on strasznie sie ucieszył... W końcu kochanej Fan bardzo długo nie widział, a chciał z nią spedzić wiecej czasu. ;]
1 5 1