Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:14:58+01:00
Bratysława h=90stp-49stp-23stp27min=17stop 33 min
Praga 50stp h=90stp-50stop-23stp27min=16stp 33min
Kijów 51stp h=90-51-23 27=15.33
Mińsk 54stp h=90-54-23 27=12.33
Berlin 52stp h=90-52-23 27=14.33
Wilno 55stp h=90-55-23 27=11.33 ;)
2009-12-20T15:54:57+01:00
Bratysława-90 stopni - 49 stopni - 23 stopnie i 27 minut=17 stopni i 33 minut praga-90 - 50 i 23 27=16 33 kijów-90-51-23 27=16 33 minsk-90-54-23 27=12 33 berlin-90-52-23 27=14 33 wilno-90-55-23 27=11 33