Odpowiedzi

2009-12-20T14:02:39+01:00
Jak otwiera Ci się okno zapisywania pliku to wyswetlaja Ci się wszystki elementy np. na pulpicie. Żeby utworzyć nowy katalog klikasz prawym przyciskiem na obszarze z elementami pulpitu otwiera Ci się menu prawego klawisza i tam masz nowy>folder
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:44:48+01:00
Masz już utworzony dokument tekstowy po kolei klikasz:
Plik
zapisz
(wyskakuje domyślnie okno Zapisz jako ......, gdzie również domyślnie w linii zapisz w... są "Moje dokumenty" - rozwijając możesz wskazać gdzie chcesz zapisać np. Pulpit)
W oknie klikasz prawym przyciskiem myszy i szukasz polecenia: Nowy > Folder
Nazywasz ten Folder
Następnie możesz:
- nazwać plik (domyślnie jest Dok.1)
- wybrać format pliku (np. PDF)

Następnie klikasz "otwórz" - otwiera Ci się nowy pusty katalog klikasz" zapisz'
i gotowe
2009-12-20T17:53:28+01:00
Jeżeli plik jest już zapisany robimy tak:
1. Klikamy na "Plik".
2. Wybieramy "Zapisz jako...".
3. Wybieramy lokalizację nowego katalogu (folderu).
4. Klikamy prawy przycisk myszy i wybieramy "Nowy".
5. Wybieramy opcję "Folder".
6. Nazywamy go.
7. Wchodzimy do niego (wystarczy 2 razy kliknąć na folder z wybraną przez nas nazwą).
8. Klikamy "Zapisz" lub "OK" (zależy od edytora).