Zamień jednostki!!!! PROSZE O 100% dobre rozwiązanie!!!

5cm2 = ....mm2
0,08m2 = ....cm2
6a = ....m2
0,5ha = ....a
1mm2 = ....cm2
7,8l = ....dm3
42hl = ...l
3,12dm2 = .....cm2
1200mm3 = ....cm3
500ml = ....l

* "2" do kwadratu
* "3" do szescianu

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:11:23+01:00
5cm2=500mm2
0,08m2=800cm2
6a=600m2
0,5ha=50 a
1mm2=0,01cm2
7,8l=7,8dm3
42hl=4200l
3,12dm2=312cm2
1200mm3=1,2cm3
500ml=0,5l


* ''2'' do kwadratu = 2x2=4
* ''3'' do sześcianu= 3x3x3=27
2009-12-20T14:12:15+01:00
5 cm^2= 500 mm^2
0,08 m^2= 800 cm^2
6a= 600 m^2
0,5ha= 50a
1mm^2= 0,01 cm^2
7,8l=7,8 dm^3
42hl=4200 l
3,12 dm^2= 312 cm^2
1200mm3 = 1,2 cm3
500ml= 0,5l