Odpowiedzi

2009-09-14T15:18:41+02:00
Paryż (Sekwana)
Londyn (Tamiza)
Wiedeń (Dunaj)
Budapeszt (Dunaj)
Rzym (Tyber)
Berlin (Hawela)
2009-09-14T15:51:46+02:00
Londyn - tamiza
Paryż - sekwana
Berlin - łaba
Warszawa - wisła
Rzym - tyber
Skopje - wardar
Belgrad - sawa
Wilno - niemen / wilia
Ryga - dżwina
Kijów - desna

wiedzialem tylko tyle
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T16:17:00+02:00
Ryga - dżwina
Kijów - desna
Londyn - tamiza
Paryż - sekwana
Berlin - łaba
Warszawa - wisła
Rzym - tyber
Skopje - wardar
Belgrad - sawa
Wilno - niemen
Wieden - Dunaj
Budapeszt - Dunaj
1 5 1