Odpowiedzi

2009-12-20T14:09:58+01:00
1. Do Ojczyzny, Litwy.
2. Do Panny Świętej.
3. O powrócenie do ojczyzny.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:26:41+01:00
1. Adam Mickiewicz w pierwszych w pierwszych czterech wersach zwraca się do swojej ukochanej ojczyzny - Litwy.
2.Poeta w dalszych wersach zwraca się do Panny Świętej, która chroni Polskę.
3.Prosi o to aby przeniosła go choc na chwilę do jego ojczyzny, do pięknego Niemna.

:)
1 4 1