Zmież długość i szerokość okna w swoim mieszkaniu. Oblicz pole powierzchni tego okna pamiętając że za m2 okna firma sprzątająca bieże 5 zł + 20% vat-u. Oblicz ile należałoby zapłacić opcej osobie.
Wymiary okna:
a=1,75m
b=1,35m

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:14:18+01:00
P = a*b = 1,75*1,35 = 2,3625 m2
5zł + 20% VAT to 6zł
2,365*6 =14,175zł

Zapłacić trzeba około 14zł i 15gr

Proszę o naj ;]
2009-12-20T14:16:40+01:00
Pole pow = 1,75m×1,35m=2,3625m²

cena jednej strony okna to = 2,3625m²×5zł≈11.81zł

11.81zł+20%vat ≈14,17zł

ale musimy pamiętać że szyba ma swie strony tak więc:

11.81zł×2strony=23,62zł

23.62zł + 20%VAT ≈ 28.34zł
2009-12-20T14:22:05+01:00
A = 1,75 m
b = 1,35 m
20% = 0,20
P = 1,75 * 1,35 m = 2,36 m²
2,36 *(5 +0,2*5) zł = 2,36 * 6 zł =14,16 zł.
Odp.Obcej osobie należałoby zapłacić 14,16 zł za umycie tego okna.