Odpowiedzi

2009-12-20T14:11:23+01:00
Transformacja bakteryjna polega na zmianie genomu komórkowego na skutek pobrania cząsteczek DNA z pożywki.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:12:49+01:00

transformacja bakteryj na polega na zmianie genomu komórkowego na skutek pobrania cząsteczek DNA z pożywki.

Transformacja bakterii: DNA wprowadza do komórki nową informację genetyczną

Metodę tę zastosowano przy pierwszych udanych próbach wprowadzenia obcego genu do bakterii. Właśnie to odkrycie