Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:18:53+01:00
1) Nie bierz aobie wszystkeigo do serca
2) Czerp z zycia jak najwiecej sie da
3) Gdy nastepuja trudne chwile znieś je cierpliwie
4) Spróbuj zapomnieć o niemiłych słowach odnośnych do Ciebie
5) Bądź taki jak chcesz żeby inni byli tacy dla Ciebie wtedy beda cie sznowac
1 5 1
2009-12-20T14:19:30+01:00
Pesymista to ten który myśli że coś mu sie nie uda a więc

myśl że ci się uda zrobić to co chcesz a będzie to łatwiejsze
myślenie pozytywne pomaga w samopoczuciu i ty tak myśl
jeśli ci się nic nie udaje uwierz w siebie
jeśli masz kłopoty to myśl dobrze a coś wymyślisz(ta ostatnia nie wiem czy jest dobra)
jAk PoMoGłEm to licze na punkty
2009-12-20T14:24:14+01:00
Więcej uśmiechu
nie dostrzegać tylko ujemnych stron życia
więcej wiary w ludzi
wierzyć że zawsze może być lepiej
myśleć pozytywnie

1 5 1