Plis pomocy jutro mam z tego spr. Marek i Zbyszek bawili sie w berka. Marek zobaczył Zbyszka z odległości 10 m i zaczął go gonić z prędkością 5 m/s. W tej samej chwili zbyszek zobaczył Marka i zaczął uciekać z prędkościa 4 m/s. Po jakim czasie Marek go dogoni

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:24:04+01:00
5-4=1
wiec odległość bedzie się zmniejszać o1 m na sekundę.
10:1=10
Dogoni go 10 sekundach.
1 5 1
2009-12-20T14:31:05+01:00
Marek - 5m/s
Zbyszek 4m/s
odległość od nich 10 m.
5 m/s- 4m/s= 1m/s
10 m/s x 1m/s = 10 s

odp. po 10 sekundach
1 1 1