Odpowiedzi

2009-12-20T14:25:42+01:00
* Anopheles
* Bironella
* Chagasia
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T14:26:23+01:00
1. Aedes aegypti
2. Theobaldia annulata
3. Aedes albopictus
4. Anopheles freeborni
5. Anopheles funestus
6. Ochlerotatus triseriatus
7. Culex quinquefasciatus
8. Anopheles stephensi
9. Anopheles gambiae
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:27:45+01:00
Anopheles maculipennis, Anopheles atroparvus, Anopheles messeae, Anopheles claviger i Anopheles plumbeus.
-gatunki które występują w Polsce.
1 1 1