Na XXVII OGÓLNOPOLSKI PRZEGLĄD TEATRÓW MŁODZIEŻOWYCH PRZYJECHAŁA Z KRAKOWA 14 OSOBOWA GRUPA UCZNIÓW Z OPIEKUNEM.BILET NORMALNY Z KRAKOWA DO ŁODZI KOSZTUJE 60 ZŁ. UCZNIOWIE PŁACĄ ZA PRZEJAZD 2/3 (UŁAMEK) TEJ CENY. OBLICZ ŁĄCZNY KOSZT PRZEJAZDU W OBIE STRONY POBYTU GRUPY W ŁODZI PRZEZ TRZY DNI, JEŚLI KORZYSTA ONA Z DWÓCH NOCLEGÓW.

RÓBCIE OBLICZENIA PLISS . :* !

9. Scena, na której występują teatry na przeglądzie ma kształt prostokąta o wymiarach 19 m i 15 m . Powierzchnia jaką ona zajmuje
a. nie przekracza 40m kwadratowych
b. nie przekracza 70m kwadratowych
c. przekracza 280m kwadratowych
d. przekracza 300m kwadratowych

(Róbcie obliczenia plis :) )

10. Teatr wyjeżdża na Ogólnopolski Przegląd Teatrów Młodzieżowych w czwartek o godzinie 8.00. Powrót przewidziany jest w niedzielę o godzinie 16.00.Ile będzie trwała ich wycieczka od momentu wyjazdu do momentu przyjazdu?
a. 44 godziny. b. 72 godziny c.78 godzin d. 80 godzin
RÓBCIE OBLICZENIA :) !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:46:16+01:00
Na XXVII OGÓLNOPOLSKI PRZEGLĄD TEATRÓW MŁODZIEŻOWYCH PRZYJECHAŁA Z KRAKOWA 14 OSOBOWA GRUPA UCZNIÓW Z OPIEKUNEM.BILET NORMALNY Z KRAKOWA DO ŁODZI KOSZTUJE 60 ZŁ. UCZNIOWIE PŁACĄ ZA PRZEJAZD 2/3 (UŁAMEK) TEJ CENY. OBLICZ ŁĄCZNY KOSZT PRZEJAZDU W OBIE STRONY POBYTU GRUPY W ŁODZI PRZEZ TRZY DNI, JEŚLI KORZYSTA ONA Z DWÓCH NOCLEGÓW.
14 uczn.+ opiekun ( tak to rozumiem)
[2/3*60*14+60]*2=[40*14+60]*2=[560+60]*2=620*2=1240zł
Przejazd w obie strony wyniesie ich 1240zł

o noclegach nic nie wiemy, więc nie policzymy

9. Scena, na której występują teatry na przeglądzie ma kształt prostokąta o wymiarach 19 m i 15 m . Powierzchnia jaką ona zajmuje
P=19*15=285 m², czyli c)
a. nie przekracza 40m kwadratowych
b. nie przekracza 70m kwadratowych
c. przekracza 280m kwadratowych
d. przekracza 300m kwadratowych

10. Teatr wyjeżdża na Ogólnopolski Przegląd Teatrów Młodzieżowych w czwartek o godzinie 8.00. Powrót przewidziany jest w niedzielę o godzinie 16.00.Ile będzie trwała ich wycieczka od momentu wyjazdu do momentu przyjazdu?
a. 44 godziny. b. 72 godziny c.78 godzin d. 80 godzin
czwartek 8.00
piatek, sobota i niedziela do 8.00 to 3*24h=72 h
dokładamy do tego jeszcze 8h do 16.00
czyli razem 72+8=80h odp.d)
4 5 4
2009-12-20T16:23:07+01:00
Na XXVII OGóLNOPOLSKI PRZEGLĄD TEATRÓW MŁODZIEŻOWYCH PRZYJECHAŁA Z KRAKOWA 14 OSOBOWA GRUPA UCZNIÓW Z OPIEKUNEM.BILET NORMALNY Z KRAKOWA DO ŁODZI KOSZTUJE 60 ZŁ. UCZNIOWIE PŁACĄ ZA PRZEJAZD 2/3 (UŁAMEK) TEJ CENY. OBLICZ ŁĄCZNY KOSZT PRZEJAZDU W OBIE STRONY POBYTU GRUPY W ŁODZI PRZEZ TRZY DNI, JEŚLI KORZYSTA ONA Z DWÓCH NOCLEGÓW.

2/3*60=40[zł]
40*14=560[zł]
560+60=620[zł]
620*2=1240[zl]
Łączny koszt to 1240 zł

9. Scena, na której występują teatry na przeglądzie ma kształt prostokąta o wymiarach 19 m i 15 m . Powierzchnia jaką ona zajmuje
a. nie przekracza 40m kwadratowych
b. nie przekracza 70m kwadratowych
c. przekracza 280m kwadratowych
d. przekracza 300m kwadratowych

a*b=P
P=19*15
P=285 m ²
odp.c


10. Teatr wyjeżdża na Ogólnopolski Przegląd Teatrów Młodzieżowych w czwartek o godzinie 8.00. Powrót przewidziany jest w niedzielę o godzinie 16.00.Ile będzie trwała ich wycieczka od momentu wyjazdu do momentu przyjazdu?
a. 44 godziny. b. 72 godziny c.78 godzin d. 80 godzin

czwartek 24-8= 16 [h]
piątek 24h
sobota 24h
niedziela 16h
16+24+24+16=80 [h]
odp.d
2009-12-20T20:06:19+01:00
Na XXVII OGóLNOPOLSKI PRZEGLĄD TEATRÓW MŁODZIEŻOWYCH PRZYJECHAŁA Z KRAKOWA 14 OSOBOWA GRUPA UCZNIÓW Z OPIEKUNEM.BILET NORMALNY Z KRAKOWA DO ŁODZI KOSZTUJE 60 ZŁ. UCZNIOWIE PŁACĄ ZA PRZEJAZD 2/3 (UŁAMEK) TEJ CENY. OBLICZ ŁĄCZNY KOSZT PRZEJAZDU W OBIE STRONY POBYTU GRUPY W ŁODZI PRZEZ TRZY DNI, JEŚLI KORZYSTA ONA Z DWÓCH NOCLEGÓW.

2/3*60=40[zł]
40*14=560[zł]
560+60=620[zł]
620*2=1240[zl]
Łączny koszt to 1240 zł

9. Scena, na której występują teatry na przeglądzie ma kształt prostokąta o wymiarach 19 m i 15 m . Powierzchnia jaką ona zajmuje
a. nie przekracza 40m kwadratowych
b. nie przekracza 70m kwadratowych
c. przekracza 280m kwadratowych
d. przekracza 300m kwadratowych

a*b=P
P=19*15
P=285 m ²
odp.c


10. Teatr wyjeżdża na Ogólnopolski Przegląd Teatrów Młodzieżowych w czwartek o godzinie 8.00. Powrót przewidziany jest w niedzielę o godzinie 16.00.Ile będzie trwała ich wycieczka od momentu wyjazdu do momentu przyjazdu?
a. 44 godziny. b. 72 godziny c.78 godzin d. 80 godzin

czwartek 24-8= 16 [h]
piątek 24h
sobota 24h
niedziela 16h
16+24+24+16=80 [h]
odp.d