ZADANIE 1
PAŃSTWA DZIELIMY NA GRUPY ZE WZGLĘDU NA:
A -GŁOWĘ PAŃSTWA,
B- ZALEŻNOSCI POMIĘDZY JEDNOSTKAMI PODZIAŁU TERYTORIALNEGO,
C- USTRÓJ POLITYCZNY.
DO PODANYCH PAŃSTW DOPISZ ODPOWIADAJĄCE IM KRYTERIA:
POLSKA - REPUBLIKA, PAŃSTWO UNITARNE, DEMOKRATYCZNE
USA
FRANCJA
NIEMCY
ROSJA
UKRAINA
CHINY
BRAZYLIA
WIELKA BRYTANIA

ZADANIE 2
PRZENIEŚ SIE W PRZYSZŁOŚĆ...
JESTEŚ PEŁNOLETNIM OBYWATELEM. PODJĄŁEŚ PRACĘ.
PODAJ JAKI ZAWÓD WYKONUJESZ, W JAKIM ZAKŁADZIE PRACUJESZ I CO MÓGŁBYŚ ZROBIC, ABY TOBIE ŻYŁO SIE LEPIEJ - OPISZ 4 FORMY SWOJEGO UCZESTNICZENIA W ŻYCIU PUBLICZNYM. KRÓTKO UZASADNIJ CO SKŁONILO CIE DO TAKIEGO WYBORU

Nie kopiować z net.
Daję naj
pozdr:)

2

Odpowiedzi

2009-12-25T19:50:42+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-26T00:05:58+01:00
Usa republika prezydencka, demokracja
francja republika, państwo unitarne, demokratyczne
niemcy republika federalna
rosja federacja
ukraina republika parlamentarna, demokracja
chiny republika ludowa, komunizm
brazylia republika federalna
wielka brytania monarchia parlamentarna, państwo unitarne, demokracja

zad. 2
Wykonuję zawód mechanika. Pracuję w zakładzie prywatnym.
dalej niewiem