1) Podczas gotowania wody wyparowało ok 15% ile litrów wody pozostało jeżeli w naczyniu było początkowo 60dm sześciennych
2)na obuz żeglarski wyjechało 60 osób 30 % stanowią kobiety ile kobiet i ilu mężczyzn ucvzestniczyło w tym obozie??
prosze o wszystkie obliczenia i szybką odpowiedz

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:31:34+01:00
60dm3 = 60l
60*0,85 =51

Pozostało 51 litrów


60*30% = 18
60-18=42
Kobiet 18,a mężczyzn 42

Proszę o naj
1 5 1
2009-12-20T14:34:55+01:00
1)

60dm=60l

60l*15%=9l
60l-9l=51l-tyle wody pozostanie po wyparowaniu 15%


2)

60-wszyscy
30%-kobiety
70%-mężczyźni

60*30%=18-kobiety

60-18=42-mężczyźni
1 5 1
2009-12-20T14:35:16+01:00
1) Podczas gotowania
wody wyparowało ok 15% ile litrów wody
pozostało jeżeli w naczyniu było początkowo 60dm sześciennych

1 dm³=1 L

60=100%
x=15%

100x=900
x=9 dm³= 9 L
Wyparowało 9 litrów wody
60-9=51 L
Tyle wody pozostało w garnku
2)na obuz żeglarski wyjechało 60 osób 30 % stanowią kobiety
ile kobiet i ilu mężczyzn ucvzestniczyło w tym obozie
??
60=100%
x=30%

100x=1800
x=18
Kobiety to 18 osób spośród uczestników obozu

60-18=42

Mężczyzn na obozie było 42