Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T16:30:17+01:00
Czy rozmyślnie nie zataiłem dla fałszywego wstydu jakiegoś grzechu?
czy przyjąłem Komunie św. w stanie grzechu śmiertelnego?
czy wynagrodziłem szkodę ?
2 3 2
2009-12-20T18:46:57+01:00
Czy przestrzegasz znaków i przepisów drogowych?
Czy pamiętasz że ciało człowieka jest świątynią ducha świętego??
Czy masz odwagę przeciwstawić się paleniu papierosów i piciu alkoholu??
1 5 1