Odpowiedzi

2009-12-20T14:31:49+01:00
Samożywne protisty są nazywane organizmami pionierskimi, ponieważ jako pierwsze zajmują tereny nie zamieszkane przez inne organizmy. Ponadto potrafią wytwarzać pokarm przez fotosyntezę więc są samożywne i nie potrzebują nikogo by się odżywiać.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:34:08+01:00
Samożywne protisty są nazywane organizmami pionierskimi, ponieważ przygotowują one podłoże(miejsce do życia) dla innych organizmów, któe mają większe wymagania co do warunków życia. Przygotowują one glebę, wzbogacając ją w składniki mineralne i związki organiczne.

Mam nadzieję, że pomogłam!!!
:-]

ustaw moją odpowiedź na naj, please!!!
1 5 1