Mam do napisania email po angielsku
oto pytnia na kture mam odpowiedziec:
1.z jakiego kraju pisze
2.co mysle o kraju
3.co robilem i zrobilem w ostatnich kilku dniach
4.czy m isie podobalo
5.gdzie sie zatrzymuje tej nocy
6. gdzie i jak bede podrozowal w pzryszlosci

mysle ze moj emial powinien opierac sie na egipcie.
z gory dziekuje ...
prosze o pomoc
bardzo wazne

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:41:29+01:00
Ladies and Gentlemen!

I am writing this message to you here in Egypt. I believe that the country is very beautiful and is ideal for family holidays. Recently I visited a beautiful large sphinxes and pyramids. Yesterday I met a camel. It hurts me, just that I have to go back, because with such a beautiful place I could not leave at all. Today still spend the night in a hotel near the airport. For the future, I still intend to visit Africa.

Sincerely:
..............................................


A to jeszcze po polsku. ;d

Szanowne Państwo !

Piszę tą oto wiadomość do was z Egiptu. Uważam że kraj ten jest bardzo piękny i jest idealnym miejscem na wakacje rodzinne. Ostatnio zwiedzałem sfinksy i piękne duże piramidy. Wczoraj spotkałem wielbłąda. Boli mnie tylko to, że muszę już wracać, ponieważ z tak pięknego miejsca mógłbym w ogóle nie wyjeżdżać. Dzisiejszą noc jeszcze spędzę w hotelu obok lotniska. Na przyszłość mam jeszcze zamiar zwiedzić Afrykę.

Z pozdrowieniami:
..............................................
2009-12-20T20:39:29+01:00
Hi ;d !
I date from Poland. Thoughts that there is not bad country polish in spite of it that political situation is not fairest . Yesterday I have returned from egypt, there I was on excursion, it pleased me very. There return mums intention. On this night i will sleep in Greece .
Mexico wants to tour in future and china.
;]

[ nie wiem do kogo siee zwrócić , i jak podpisać ;] ]