Wskaż w planie wydarzeń opowieści "W górach" Bolesława Prusa punkt kulminacyjny wyprawy.


1. Opowieść przyjaciela.
2. Wyprawa w góry.
3. Wspinaczka.
4. Pierwsze objawy lęku wysokości Niemca.
5. Cytowanie Wergiliusza.
6. Uratowanie życia Niemcowi.
dostałam za to 5 z polaka:)
7. Niepokój Polaka.
8. Niekończąca się droga.
9. Zdobycie szczytu.
10. Zawroty głowy Niemca.
11. Mgła.
12. Zejście ze szczytu.
13. Zgubienie się.
14. Nieudana próba SOS.
15. Atak szaleństwa Niemca.
16. Skok samobójczy.
17. Uspokojenie dam.
18. Ratunek od Niemca.
19. Zejście w dół.
20. Nauczka turystów.
21. Koniec opowieści przyjaciela.
22. Wniosek.

3

Odpowiedzi

2009-12-20T14:41:05+01:00
2009-12-20T14:42:06+01:00
Niedawno to omawiałam
13.zgubienie się
jesli mozna naj ;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:42:20+01:00