Odpowiedzi

2009-12-20T14:46:50+01:00
1. wyznaczamy x z pierwszego równania
0,2x - 3y = 1
0,2x = 1 + 3y
x = 5 + 15y

2. (podstawiamy za x to co wyżej)
5 + 15y - 1,2y = 5 + 15y + 3 + 1
-1,2y = 4
y = -3 1/3

3. podstawiamy za y wynik z drugiego równania
x = 5 + 15*(-3 1/3)
x = 5 - 50
x = -45

x = -45
y = -3 1/3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:48:44+01:00
{0,2x - 3y=1/:0,2
x-1,2y=x+15÷5 + 1

x-15y=5
x-1,2y=x+3+1

x=5+15y
5+15y-1,2y=5+15y+4

x=5+15x
15y-1,2y-15y=9-5

x=5+15y
-1,2y=4

x=5+15y
y=