Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:45:49+01:00
-kutia
-kompot wigilijny
-karp
-pierogi
-kapusta z grzybami
-śledź solony
-śledź w occie
-ziemniaki
-ryba po grecku
-kluski z makiem
-barszczyk czerwony
-racuszki
1 4 1
2009-12-20T14:45:22+01:00
Kapusta z grochem
barszcz czerwony z uszkami
karp
kompot z suszu
makowiec
ziemniaki
śledzie
gołąbki
kutia
grzyby(suszone lub smażone)
kluski
żur wigiljny
2 2 2
2009-12-20T14:50:31+01:00
1. Barszcz czerwony z uszkami.
2.Karp smażony.
3. Kompot z owoców suszonych.
4.Karp w galarecie.
5.Makówki
6.Kapusta z grochem.
7.Śledzie w śmietanie.
8. Pierogi z kapusta i grzybami.
9.Kutia.
10.Pierniczki
11.Zupa rybna.
12. Krokiety z kapustą

Pozdrawiam :)) Mam nadzieje że pomogłam i liczę na najlepszą. :))
4 4 4