Podane wyrazy uporzadkuj w kolejnosci od najbardziej szczegolowego do najbardziej ogolnego.
-roslina,roza,kwiat,roza pnaca -
-czerwony,kolor,jasnoczerwony-
-czasopismo, Victor Gimnazjalista, prasa,dwutygodnik-
-Kochanowski,tworca,czlowiek,poeta,mezczyzna-
jaskolka,zwierze,ptak-
-ruch,taniec,walc-

3

Odpowiedzi

2009-12-20T14:48:29+01:00
Roslina kwiat róża,roża pnaca
kolor czerwony jasnoczerwony
prasa czasopismo dwutygodnik Victor
człowiek mężczyzna poeta Kochanowski
ptak zwierzę jaskólka
ruch taniec walc
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T14:49:50+01:00
Róża pnąca - róża - kwiat - roślina
jasnoczerwony - czerwony - kolor
Victor Gimnazjalista - dwutygodnik - czasopismo - prasa
Kochanowski - poeat - twórca - mężczyzna - człowiek
jaskółka - ptak - zwierze
walca - taniec - ruch
1 4 1
2009-12-20T14:51:59+01:00
1.Róża pnąca
2.Róża
3.Kwiat
4.Roślina

1.Jasnoczerwony
2.Czerwony
3.Kolor

1.Victor Gimnazjalista
2.Dwutygodnik
3.Czasopismo
4.Prasa

1.Kochanowski
2.Poeta
3.Twórca
4.Mężczyzna
5.Człowiek

1.Jaskółka
2.Ptak
3.Zwierze

1.Walc
2.Taniec
3.Ruch
1 5 1