Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:06:55+01:00
Witwatersrand albo inaczej Okręg Johannesburga - Największy Okrąg w RPA
Najlepiej rozwinięte gałęzie przemysłu to:
- Wydobycie i Hutnictwo Metali Niezależnych
- Przemysł chemiczny
- Przemysł elektro-maszynowy
2 3 2
2009-12-20T15:27:26+01:00
Okrąg
Johammesburgo , największy okrąg w RPA.
przemysł,
-przemysł elektro-maszynowy
-wydobycia i hutnictwo
-przemysłelektro-maszynowy
1 5 1