Proszę o odpowiedź na dziś:

Chodzi o Szekspira- sztukę "Sen nocy letniej"

Znajdź w encyklopedii lub internecie :kim była Tytania występująca w "Śnie nocy letniej". Dlaczego w scenie pierwszej aktu III nie wypowiada ona żadnej kwestii?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:08:37+01:00
Tytania była królową elfów, która zakochała się w ośle. W scenie pierwszej aktu III nie wypowiada żadnej kwestii ponieważ śpi.
30 4 30
2009-12-20T15:08:04+01:00
Tytania była królową elfów.W pierwszej scenie aktu III nie wypowiadała się bo spała
15 3 15