Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T15:06:43+01:00
Związek pracowników kolei
Związek zawodowy pielęgniarek i położnych
Związek stoczniowców
2009-12-20T15:11:00+01:00

* Związek Zawodowy Pracowników Lotnictwa Cywilnego
* Związek Zawodowy Pracowników Policji
* Związek Zawodowy Pracowników Przedsiębiorstwa
2009-12-20T15:21:11+01:00
Solidarność
związek zawodowy pielęgniarek i położnych
związek zawodowy stoczniowców