1. Liczba mniejszą od (-3,5) jest:
a) 2,5
b) -3,8
c) 3/4
d) -1 1/3

2. Masa Ziemi wynosi 5975 x 10 do potegi 21. Ile to ton? wynik zapisz z użyciem potegi liczby 10

3. Zaokrąglij rozwinięcied dziesięstne do ułamka 1 8/9 do części setnych

4. Oblicz ; rozpisz

-5,3 + 6 x 2 1/2 =

5. Rozwiązaniem równania x - (2/3) do potęgi drugiej = -5 jest:

a) -4 1/3
b) 4 5/9
c)4,6
d) -4 5/9

LEGENDA = np. 3/4 - ułamek trzy czwarte

2

Odpowiedzi

2009-12-20T15:11:23+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:18:39+01:00
1. Liczba mniejszą od (-3,5) jest:
a) 2,5
b) -3,8
c) 3/4
d) -1 1/3
Odpowiedź b na pewno,




2. Masa Ziemi wynosi 5975 x 10 do potegi 21. Ile to ton? wynik zapisz z użyciem potegi liczby 10
nie podałaś jednostki, w jakiej wyrażonao masę Ziemi.


3. Zaokrąglij rozwinięcied dziesięstne do ułamka 1 8/9 do części setnych

Czy ułamek dobrze podany, bo 18/9 to jest 2 (dwie całe, czyli nie można mówić o rozwinięciu dziesiętnym, chyba, że zapiszesz 2,00, ale to to samo co 2)

4. Oblicz ; rozpisz

-5,3 + 6 x 2 1/2 = -5,3+3*21=-5,3+63=57,7

5. Rozwiązaniem równania x - (2/3) do potęgi drugiej = -5 jest:

a) -4 1/3
b) 4 5/9
c)4,6
d) -4 5/9

Moim zdaniem powinno być x=-41/9