Odpowiedzi

2009-12-20T15:11:42+01:00
`.Duch Tegorocznych Świat Bozego Narodzenia był bardzo wesoły, ciągle sie smiał. ;] Nic dziwnego, skoro był to olbrzym. Na sobie miał przewieszona przez ramię zieloną, prosta szatę. W reku trzymał jasna, płonacą pochodnie. Miał oczy dobrotliwe i łagodne. Był bardzo umięśniony, jednak nie stwarzał żadnego zagrożenia ani strachu w Scrooge'u... ;]
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T15:13:57+01:00
Duch tegorocznej wigilii był ubrany w zieloną szatę , miał wieniec na głowie, włosy koloru brązowego i kubek z magiczną wodą w środku. Pokazał on Scroog'owi, Wigilię u jego pracownika, Boba Crachita, oraz wielu innych ludzi, którzy w różnych, ciężkich warunkach i tak świętowali. Na końcu pokazał Sroog'owi dwójkę dzieci, które miał ze sobą. Scrooge miał się ich bardzo wystrzegać. Były to nędza i ciemnota. Duch po całym dniu wędrówki umarł na jej końcu, ponieważ jego życie trwało tylko jeden dzień.
3 3 3