Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T15:12:57+01:00
Jest to spowodowane obawą, że ryb kiedyś zabraknie. Mogliby sami przestać łowić, ale wtedy inni by je wyłowili i też by zabrakło. Dlatego aby nie zmarnować swego poświęcenia wymagają od innych tego samego:D
_____________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
  • qw95
  • Rozwiązujący
2009-12-20T15:13:48+01:00
Ponieważ nie chcą aby wyłowili rybacy wszystkich ryb i by wyginoł gatunek daniej ryby
2009-12-20T15:13:42+01:00
Gdyby nie ustalono tych limitów , to wyłowiono by wszystkie ryby i nie było by możliwości narodzin następnych ; w ten sposób mogłoby dojść do wyginięcia niektórych gatunków ryb.

Trochę chaotycznie ale jest ;]
1 5 1