Odpowiedzi

2009-12-20T15:11:57+01:00
Walka z czyms nierealnym, urojonym.
2 5 2
2009-12-20T15:12:55+01:00
Walka z wiatrakami - walka z czyms nierealnym, urojonym, badz walka beznadziejna, nie majaca szans na powodzenie.

;*
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:12:04+01:00
To walka z czymś nierealnym , będącym na prawde tylko w naszym umyśle .
albo walkę nie mającą szans na zwycięstwo ( powodzenie ) , z czymś silniejszym , sprytniejszym .
5 5 5