Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T15:50:54+02:00
X=liczba dziewczyn
12x=(x-4)*12*3
12x=36(x-4)
12x=36x-144
-24x=-144
24x=144
x=144/24
x=6
Odp Dziewczyn było 6.
2009-09-14T15:56:37+02:00
Dzieweczki - x

x - 12 talarów
x-4 - 36 talarów

12x=(x-4)*36
12x=36x-144
12x - 36x = -144 / * (-1)
24x=144
x=6

odpowiedź : 6 dzieweczek przędło niteczki
2009-09-14T16:19:52+02:00
12x = (x-4)*(12*3)
12x = (x-4) * 36
12x = 36x - 144
12x - 36x = -144
-24x = -144/(-24)
x = 6