Odpowiedzi

2009-12-20T15:22:51+01:00
1. Nie karm zwierząt!
2. Nie wyrzucaj śmieci na drogę ani w las!
3. W czasie burzy schodź ze szczytu w dół.
4. Zawsze bierz ze sobą kurtkę nieprzemakalną i telefon.
5. nie idź poza szlak!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:27:25+01:00
1. Prosi się wszystkich turystów o nie śmiecenie na szlakach!
2. Zabrania się karmić zwierząt, które można napotkać na szlaku!
3. Przed wyjściem na szlak obowiązkiem jest odpowiednio się przygotować!
4. W razie jakiego kolwiek wypadku należy niezwłocznie zadzwonić na pomoc szlaku!
5. W wypadku śmiecenia lub PŁOSZENIA zwierząt osoba łamiąca kodeks będzie zmuszona zapłacić zgrzywnę!.
1 5 1