Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:20:24+01:00
A) 5x-12=4+4x
x = 16
b) 9x-8=3x+2
6x = 10
x = 1,6(6)
c) 10x-4=5x+8
5x = 12
x = 2,4
d) 2x-2=-12x + 18
14x = 20
x = 1,42
2009-12-20T15:21:59+01:00
A) 5x-12=4+4x
x=16

b) 9x-8=3x+2
6x=10//:6
x=1i2/3

c) 10x-4=5x+8
5x=12//:5
x=2i2/5

d) 2x-2=-12x + 18
14x=20//:14
x=1i3/7


Wytłumaczenie:
Przenoszę x na jedną stronę, a liczby na drugą i zmieniam znak
/-kreska ułamkowa


Mam nadzieję, że pomogłam.