Odpowiedzi

2009-12-20T15:25:10+01:00
- Hallo!
- Hallo! Ja?
- 2 stück Gurken, bitte.
- Ja klar. Was sonst?
- Ja, 3 stück Paprika, bitte.
- Okay, was sonst?
- Ein Schokolade und ein Brot.
- Was sonst?
- 2 Dose Mais, bitte.
- Was sonst?
- Nein, danke.

- Dzień dobry.
- Dzień dobry. Słucham?
- 2 ogórki, poproszę.
- Oczywiście, coś jeszcze?
- Tak, 3 sztuki papryki, poproszę.
- Okay, coś jeszcze?
- Jedną czekoladę i chleb.
- coś jeszcze?
- dwie puszki kukurydzy, poproszę.
- coś jeszcze?
- Nie, dziekuję.

O cos takiego Ci chodziło?
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T15:24:20+01:00
- Guten Morgen, kann ich Ihnen helfen
- Gute Morgen, ich wollte erfahren, ob Sie sind in Obst kaufen
- so was und wie viel
- so gut 2 kg und 2 kg Bananen orange bitte
- bitte sehr
- wie kann ich dafür zu zahlen
- 20 Gold
-oder etwas noch geben
- nur Kakao und Coca-Cola 2l
- sehr zufrieden mit dem Obst wird es 34 Gold bitte
- bitte
- dank das nächste Mal lade ich Sie

- dzień dobry w czym moge pomóc
- dzień dobry chciałam dowiedzieć sie czy u pani mozna kupic owoce
- tak jakie i ile
- o to dobrze poprosze 2kg bananów i 2 kg pomaranczy
- prosze bardzo
- ile mam płacić za nie
- 20 złoty
-czy cos jeszcze podac
- tak czekolade mleczna i coca cole 2l
- prosze bardzo razem z owocami bedzie to 34 złote
- prosze
- dziękuje zapraszam nastepnym razem do widzenia
- do widzenia
2009-12-20T15:29:02+01:00
-Guten Morgen!
-Guten Morgen!
-Etwas herüberreichen? (czy coś podać?)
-Ja, ich bitte ein Minneralwasser. (poproszę wodę mineralną)
-Bitte. Sonnst nach was? (proszę. coś jeszcze?)
-Ja ich bitte zwei Äpfel (Tak,poproszę dwa jabłka)
-Sonnst nach was? (coś jeszcze?)
-Nein, das ist alles.Wie viel macht das? (nie ,to wszystko. Ile płacę?)
- 4 Euro.
-Bitte. (proszę.)
-Danke. Auf wiedersehen. (dziękuje. do widzenia)
-Auf wiedersehen!


Pozdrawiam.:)