Odpowiedzi

2009-12-20T15:33:12+01:00
1 dnia : 30 km
2 dnia : 2*30 =60 km
3 dnia : 60 km + 5 km =65 km

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:33:24+01:00
X-trasa pokonana przez uczniów pierwszego dnia
2x-trasa pokonana przez uczniów drugiego dnia
x+5-trasa pokonana przez uczniów trzeciego dnia
x+2x+x+5=65
4x=60
x=15

2*15=30
15+5=20
1 5 1
2009-12-20T15:33:50+01:00
X- droga pokonana pierwszego dnia
2x-droga pokonana drugiego dnia
x+5- droga pokonana trzeciego dnia
65- całkowita droga
x+2x+x+5=65
4x=60
x=15
1 dnia -15 km
15*2=30-2 dnia
15+5=20-3 dnia