Odpowiedzi

2009-12-20T15:37:05+01:00
A)3*0,7=2,1(cm2)
b)6mm=0,6cm
8*0,6=4,8
c)0,6m=60cm
o,5m=50cm
60*50=3000(cm2)
d)2dm=20cm
2mm=0,2cm
20*0,2=4(cm2)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:37:26+01:00
A) 3cm x 0,7cm = 2,1cm²

b) 8cm x 6mm = 8cm x 0,6cm = 4,8cm²

c)0,6m x 0,5m = 60cm x 50cm = 3000cm²

d) 2dm x 2mm = 20cm x 0,2cm = 4cm²
2009-12-20T15:39:15+01:00
A. 3cm*0,7cm=2,1cm²
b. 6mm=0,6cm
8cm*0,6cm=4,8cm²
c. 0,6m=60cm 0,5m=50cm
60cm*50cm=3000cm²
d. 2dm=20cm 2mm=0,2cm
20cm*0,2cm=4cm²