Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:43:41+01:00
Jej ciało jest przezroczyste, żywi się drobnymi zwierzętami unoszącymi się w toni wodnej ,jest parzydełkowcem ...
1 5 1
2009-12-20T15:44:37+01:00
-Ciało chełbi pokrywa warstwa komórek o charakterze nabłonka pełniącego funkcję ochronną.
-Otwór gębowy służy chełbi do spożywania pokarmu, a jednocześnie do wydalania go
-ramiona zaopatrzone w komórki parzydełkowe(pomagają w zdobywaniu pokarmu)
1 5 1