Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T16:07:49+02:00
22-110%
x-100% Woreczkow przed promocja bylo 20
x=20

24,40-100%
22-x
x=90%

24,40-100%
20-x
x=82%

90%-82%=8% odp. cena jednego woreczka obnizyla sie o 8%
2009-09-14T16:08:57+02:00
24.40zł kosztują 22 woreczki
24.40zł to 22 /:22
1.1zł to 1 tyle kosztuje po obniżce

obliczam ile woreczków było na początku
22•0.9=20
czyli
24.40 to 20 /:20
1.21zł tyle kosztował na początku
1.21-1.1=0.11
0.11:1.21=11/121=1/11=9całych 1/11procenta