Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T15:50:00+01:00
Podam ci ogolnie co najpierw trzeba zrobic.
najpierw tzreba stworzyc notatnik.nazwac go np lol.html(z html w nazwie!)
potemw nim trzeba napisac:
<html>
<head>
<title>
</title>
</head>
<body>
</body>
</html>
a potem to jeszcze trzeba wiecej wpisywac
najlepiej to se kliknij npnank przwym przyciskiem myszy i wybierz pokazzrodlo zoba ile tego mowie ze to jest nudne
2009-12-20T15:52:30+01:00
Zależy jakimi dysponujesz środkami napisze o:

Serwer Darmowy:
Z serwerów darmowych jakich używałem jest vgh.pl

Strona w 10 krokach!

1.Wchodzisz i klikasz założ darmową stronę.
2.Wypełniasz odpowiednio pola.
3.Wchodzisz na swoją stronę.
4.Logujesz się do panelu administratora.
5.Wchodzisz do 'zarządzanie stroną'
6.Edytujesz wygląd lub logo strony.
7.Wstawiasz newsy,zakładasz shoutboxa
8.Edytujesz treść strony
9.Reklamujesz
10.Cieszysz się ze strony WWW
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T17:29:19+01:00
Sposób pierwszy:
Nauczyć się jakiegoś języka programowania np. php lub html.
Kurs php: http://www.phpkurs.prv.pl/
kurs html: http://www.kurshtml.boo.pl/(Szczerze polecam)
Sposób drugi:
Skorzystać z kreatorów takich jak na przykład vgh.pl
Sposób trzeci:
Skorzystać z darmowego CMS&#39;a(Systemu zarządzania treścią).
Najpopularniejsze:
Joomla! : http://www.joomla.pl/
Extreme fusion : http://extreme-fusion.pl/
php-fusion: http://www.php-fusion.pl/index.php

Sposób drugi i pierwszy wymaga posiadania serwera na którym można zainstalować stworzona przez siebie stronę. Daje to twórcy większe możliwości przy rozbudowie portalu. z kolei strony stworzone na vgh.pl są tego pozbawione i ich administracja jest możliwa tylko z poziomu zainstalowanego na nich panelu admina.
Ja używam zawsze sposobu pierwszego lub drugiego bo oba dają najwięcej możliwości.
Co do serwerów polecam:
Z polskich: www.cba.pl , www.lua.pl
Natomiast z zagranicznych:
www.bluehost.com
Mam nadzieje,że pomogłem.
Pozdrawiam