Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:49:13+01:00
166,000 - 100%
x - 66,5

x= (166000*66,5)/100
x= 110,390 osób
2009-12-20T15:50:18+01:00
166000 ---- 100%
x ----- 66,5%

166000x66,5:100=11039000:100=110390
2009-12-20T15:51:36+01:00
166000 × 0,665 = 110390 (osób / młodzieży)

W zadaniu ilość osób zaokrągla się do tysiąca, a ponieważ młodzieży było ponad 110390 to w rozwiązaniu podał bym zaokrągloną liczbę młodzieży 111000 (111tyś osób, czyli ponad 66,5%)