Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:53:40+01:00
Sześcian liczby (-4) podzielono przez kwadrat liczby 1⅖. Ile otrzymano?

(-4)³:(1⅖)²=-64 :(7/3)²=-64 :(49/9)=-64 * 9/49=- 576/49=-11 i 37/49
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T15:59:07+01:00
(-4)³:(1⅖)²=-64 :(7/3)²=-64 :(49/9)=-64 * 9/49=- 576/49=-11 i 37/49
2009-12-20T16:07:37+01:00
(-4)³:(12/5)²=-64:(144/25)=-64 *25/144=-1600/144=-11 16/144=-11 1/9