Które z poniższych zdań jest jest prawdziwe :

* trójkąt prostokątny nie może być równoramienny

*każdy trójkąt rozwartokątny ma dwa katy ostre

*trójkąt który ma dwa równe boki jest równoboczny

* ramie trójkąta równoramiennego musi być dłuzsze od połowy jego podstawy

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:52:58+01:00
*każdy trójkąt rozwartokątny ma dwa katy ostre
ta odpowiedz jest prawdziwa
2009-12-20T15:53:12+01:00
Prawdziwe zdanie to
*każdy trójkąt rozwartokątny ma dwa katy ostre
2009-12-20T15:56:20+01:00
*każdy trójkąt rozwartokątny ma dwa katy ostre
* ramie trójkąta równoramiennego musi być dłuzsze od połowy jego podstawy
Te dwa zdania są prawdziwe