Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:55:52+01:00
Z okazji świąt Bożego Narodzenie chcę wam życzyć spełnienia waszych najskrytszych marzeń, aby wasze życie było bez kłopotów i zmartwień, by wam nigdy niczego nie brakowało. Niech te święta będą radosne, rodzinne, pełne śniegu i uśmiechu, a Nowy rok niech wam przyniesie wiele radości
2009-12-20T15:58:27+01:00
Ja (swoje imie podac) Monika chciała bym Pani złozyc wszystkiego najlepszego w tak wspaniałym dniu.Duzo przyjemnych i radosnych chwil spedzonych z klasa.Noo i wszystkiego to co najlepsze czyli spelnienia marzeń ;)

Mam nadzieje ze sie podoba